piątek, 4 marca 2016

Hi July! #2

Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie wiosna. Robi się cieplutko i wszystko budzi się do życia po zimie. Pierwsze kwiaty, śpiew ptaków... aż chce się żyć! W zeszłą sobotę, była piękna, wiosenna pogoda, więc chwyciłam za kijki i pognałam do lasu na nordic walking, a przy okazji zrobiłam kilka zdjęć :)


Poza tym niedawno kupiłam, sobie nowy lakier do paznokci. Wybrałam ten z firmy essence, bo bardzo spodobał mi się jego kolor, ale muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie używałam lakierów z tej firmy, mam nadzieje, że będzie się dobrze sprawdzać. Chciałam go od razu wypróbować, ale w trakcie powrotu do domu złamałam, aż dwa paznokcie! Więc poczekam trochę, aż mi podrosną i wtedy przetestuje ten lakier. Może za jakiś czas napiszę jego recenzje :) 

♡♡♡

10 komentarzy:

  1. super post i przepiękne zdjęcia ! ja również uwielbiam wiosnę bo wtedy wszystko rozkwita i świat staje się piękniejszy ! :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdj !

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;) ja osobiście wolę lato ;) zapraszam do mnie adek403.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z essence mają naprawdę fajny pędzelek, szkoda, że szybko odpryskują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Też lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Też lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń